Retour- en terugbetalingsbeleid
We hanteren een retourbeleid van 14 dagen. Dit betekent dat je na ontvangst van je artikel 14 dagen de tijd hebt om een retour aan te vragen.
Om in aanmerking te komen voor een retour, moet je artikel in dezelfde staat zijn als je het hebt ontvangen, niet gedragen of ongebruikt, met labels, en in de originele verpakking. Je hebt ook de bon of het aankoopbewijs nodig.
Om een retour te starten, kun je contact met ons opnemen via info@cordoza.nl. Let op: retouren moeten naar het volgende adres worden gestuurd:
Company name: Liu Changxing
No. 2 freight elevator on the west side of the 3rd floor, upstairs
Yuantong Express, No. 409, Suxi Yiwu Town
Zip code: 310000
Province: Zhejiang
State: Zhejiang
Country: China
Als je retour is geaccepteerd, sturen we je een retour verzendlabel, met instructies over hoe en waar je het pakket moet sturen. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder dat er een retour is aangevraagd, worden niet geaccepteerd.
Voor vragen over retourneren kun je altijd contact met ons opnemen via info@cordoza.nl.
Schade en problemen
Inspecteer je bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als je het verkeerde artikel hebt ontvangen. Dan kunnen wij het probleem evalueren en het voor je oplossen.
Uitzonderingen/artikelen die niet mogen worden geretourneerd
Bepaalde soorten artikelen mogen niet worden geretourneerd, zoals bederfelijke goederen (zoals voedingsmiddelen, bloemen of planten), aangepaste producten (zoals speciale bestellingen of gepersonaliseerde artikelen) en artikelen voor persoonlijke verzorging (beautyproducten, bijvoorbeeld). We accepteren ook geen retouren van gevaarlijke materialen, ontvlambare vloeistoffen of gassen. Neem contact op als je vragen of zorgen hebt over jouw specifieke artikel.
Artikelen in de uitverkoop of cadeaubonnen kunnen helaas niet worden geretourneerd.
Omruilen
De snelste manier om het gewenste artikel te krijgen is het artikel dat je hebt te retourneren en het nieuwe artikel apart te kopen als de retour eenmaal is geaccepteerd.
Wettelijke bedenktermijn van 14 dagen in de EU
Onverminderd het bovenstaande heb je, als de goederen naar de Europese Unie worden verzonden, het recht om je bestelling binnen 14 dagen te annuleren of te retourneren, om welke reden dan ook en zonder opgave van redenen. Net als hierboven moet je artikel zich in dezelfde staat bevinden als waarin je het hebt ontvangen, niet gedragen of ongebruikt, met labels en in de originele verpakking. Je hebt ook een bon of het aankoopbewijs nodig.
Terugbetaling
Wanneer we je retour hebben ontvangen en geïnspecteerd, krijg je hier melding van en laten we je ook weten of de retour is goedgekeurd. Bij goedkeuring word je automatisch binnen tien werkdagen terugbetaald via de oorspronkelijke betaalmethode. Vergeet niet dat het enige tijd kan duren voordat de bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en gestort.
Neem contact met ons op via info@cordoza.nl als het meer dan 15 werkdagen geleden is dat we je retour hebben goedgekeurd.
Bij Cordoza willen we dat je volledig tevreden bent met je aankoop.
Is dat niet het geval, dan bieden we een eenvoudig en gratis retour- en terugbetalingsproces aan binnen 14 dagen.
Lees hieronder ons retourbeleid en hoe wij verschillende situaties behandelen.
Wat is het retourbeleid?
Ons retourbeleid is eenvoudig en klantvriendelijk: je kunt je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst gratis retourneren.
Dit geldt voor alle producten, zonder uitzondering. Je ontvangt je volledige aankoopbedrag terug, zonder gedoe en zonder verdere vragen.
Kan ik een artikel ruilen?
Ja, je kunt een artikel binnen 14 dagen na aankoop retourneren of ruilen.
Wil je liever een ander product ontvangen? Geen probleem.
Je kunt het product gratis retourneren en zodra wij het hebben ontvangen, sturen wij je het gewenste artikel toe.
Kies je toch voor een retour, dan krijg je het volledige aankoopbedrag terug.
Wat moet ik doen als ik een beschadigd of defect product ontvang?
Wij begrijpen dat het erg vervelend is om een beschadigd of defect product te ontvangen.
Mocht dit gebeuren, neem dan binnen 14 dagen contact met ons op en stuur ons foto- of videobewijs van de schade.
Wij sturen je direct een vervangend product of bieden een volledige terugbetaling, afhankelijk van jouw voorkeur.
Uiteraard is dit volledig kosteloos.
Wat als mijn pakket kwijt of vertraagd is?
Kwijt tijdens verzending:
Als je bestelling tijdens verzending zoekraakt, neem dan contact met ons op.
Wij helpen je bij het traceren van je pakket.
Is het pakket verloren gegaan, dan sturen wij je een vervangend product of ontvang je een volledige terugbetaling.
Vertraging tijdens verzending:
Wij doen ons uiterste best om je bestelling binnen de aangegeven tijd te bezorgen.
Houd er rekening mee dat externe factoren, zoals douanecontroles, de levertijd kunnen beïnvloeden.
Is je pakket meer dan 10 werkdagen na de verwachte leverdatum nog niet aangekomen, neem dan contact met ons op.
Wij sturen je een vervangend product of betalen je bestelling volledig terug.
Retourproces
-
Retour aanmelden: Neem contact met ons op via info@cordoza.nl.
-
Verpakken: Verpak de producten in de originele verpakking, inclusief alle accessoires, labels en documenten.
-
Retour verzenden: Wij sturen je een retourlabel waarmee je het pakket op eigen kosten kunt terugsturen.
-
Terugbetaling: Zodra wij je retour hebben ontvangen, verwerken wij je terugbetaling binnen 5–7 werkdagen.
Wij streven naar een snelle en probleemloze ervaring voor onze klanten.
Heb je vragen? Neem gerust contact met ons op!
Het Cordoza Team