Betalingen
De volgende internationale opties zijn beschikbaar: Apple Pay, Google Pay, iDEAL, Bancontact, Mastercard, Credit/Debit card en Visa.
Ja, bij Cordoza nemen we de veiligheid van uw betaling zeer serieus. Al onze betalingen worden verwerkt via een beveiligde verbinding en voldoen aan de hoogste veiligheidsnormen. U kunt met een gerust hart uw aankopen doen.
Levering & Verzending
Nee, momenteel verzenden wij niet wereldwijd. Wij verzenden alleen binnen Nederland en België.
Voor alle artikelen geldt een verwerkingsperiode voordat ze worden verzonden. 99% van de bestellingen verlaat het magazijn binnen 1 dag na betaling. We sturen u een e-mail zodra uw artikelen zijn verzonden.
Standaard verzending: 6-11 werkdagen. Dit is afhankelijk van het verzendadres. Het team van Cordoza werkt dag en nacht hard om alle bestellingen binnen maximaal 2 werkdagen te verwerken!
CORDOZA biedt GRATIS milieuvriendelijke verzending wereldwijd!
Retourneringen
Ja, het is absoluut geen probleem om het artikel binnen 14 dagen na aankoop te retourneren of te ruilen. Je kunt het op eigen kosten retourneren en als je liever wilt ruilen, kan dat ook. Als je besluit te retourneren, krijg je gewoon je geld terug. Wij zorgen ervoor dat het proces zo eenvoudig en snel mogelijk verloopt!
Ons retourbeleid is simpel: u kunt uw bestelling binnen 14 dagen retourneren. U krijgt uw geld terug.
Na betaling
Mocht dit bij u gebeuren, stuur ons dan zo snel mogelijk een e-mail op info@cordoza.nl. We kunnen het mogelijk oplossen.
We kunnen in dit geval echter geen enkele garantie geven, aangezien al onze artikelen doorgaans direct na uw bestelling worden verwerkt en dezelfde dag of de dag erna worden verzonden. Als uw bestelling al in het verzendproces zit, kunnen we deze niet stoppen.
Neem toch contact met ons op, want we geven nog steeds om u en zullen in ieder geval proberen u te helpen. We weten hoe frustrerend het kan zijn om te betalen voor iets dat u niet kunt gebruiken.
Houd er rekening mee dat als we de bestelling niet kunnen annuleren, we geen restitutie verlenen als u uw producten naar het verkeerde adres heeft besteld.
Mocht dit bij u gebeuren, stuur ons dan zo snel mogelijk een e-mail op info@cordoza.nl. We kunnen het mogelijk oplossen.
We kunnen in dit geval echter niets garanderen, aangezien al onze artikelen doorgaans direct na uw bestelling worden verwerkt en dezelfde dag of de dag erna worden verzonden. Als uw bestelling al in de verzendfase zit, kunnen we deze niet tegenhouden.
Neem toch contact met ons op, want we geven nog steeds om u en zullen u in ieder geval proberen te helpen. We weten hoe frustrerend het kan zijn om te betalen voor iets dat u niet kunt gebruiken.
Houd er rekening mee dat als we de bestelling niet kunnen annuleren, we geen restitutie verlenen als u uw producten naar het verkeerde adres heeft besteld.
Douane, postdiensten en Cordoza zijn verschillende entiteiten. Daarom zijn wij niet verantwoordelijk voor vertragingen veroorzaakt door de douane of lokale postdiensten. Ook kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor douanediensten in uw land.
De betaling van douanekosten en belastingen is de verantwoordelijkheid van de ontvanger en wordt hier bij Cordoza niet door ons gedekt. Neem voor meer informatie over de kosten contact op met uw lokale douanekantoor.
Als uw bestelling bij de douane wordt vastgehouden, raden wij u aan rechtstreeks contact op te nemen met het douanekantoor van uw land en hen te vragen uw artikelen vrij te geven.
Zodra u een bestelling plaatst, gaat de informatie rechtstreeks naar de verzendafdeling. De verwerking hiervan duurt 1-3 werkdagen. Daarna stuurt de verzendafdeling de trackingcodes naar de gegevensinvoer om de trackingcodes bij te werken en een verzendbevestiging per e-mail naar de klant te sturen.
Mocht u uw verzendadres willen wijzigen, neem dan zo snel mogelijk na het plaatsen van uw bestelling contact op met onze klantenservice. Wij kunnen dit mogelijk voor u regelen.
Zorg ervoor dat alle verstrekte informatie correct is voordat u uw bestelling plaatst. Dit voorkomt dat zendingen zoekraken of andere problemen ontstaan.
LET OP: Voor alle klanten die een ander afleveradres hebben opgegeven dan hun vaste adres: wij zijn niet aansprakelijk voor verloren of niet-bezorgde pakketten en/of als u bent verhuisd naar een ander adres dan het adres dat u aan ons hebt doorgegeven.